dijous, 3 de maig del 2012

 Revisa el teu contracte d'aprenentatge per tal de reflexionar sobre el teu procés d'aprenentatge a l'escoleta. Canviaries algunes coses? Reflexiona-ho al teu blog.


     Fa ja 4 anys que vaig realitzar les practiques i em costa recordar el que en el seu dia vaig escriure en el contracte d'aprenentatge. Però   recordo que vaig ser molt positiva perquè tenia moltes ganes d'iniciar les pràctiques. Després d'aquest temps, si canviaria algunes coses que he anat aprenent amb l'eXperiència. 


     Com per exemple, que és important  relfexionar  i pensar abans de realitzar  segons quines acciones, que no es necessari  fer moltes coses per fer les coses bé i sobretot és molt important mantenir una bona comunicació , tant amb la tutora  com amb la resta de personal docent i no docent del centre  i   quan feim les practiques  el nostre tutor/a sempre tendrà  molt que ensenyar-nos , em de mantenir una bona actitud receptiva i mai quedar-se amb dubtes perquè la que surt perjudicada es una mateixa. 

     Esper que l'any que vé , un cop faci les practiques del segon cicle d'infantil , pugui gaudir tant com ho vaig fer anys enrera amb els més petits. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada